Pengunjung Setia :)

Monday, January 07, 2013

This is me # Fatin Nabila

Assalamualaikum wbt .

first entry for this blog :)
actually aku dah lama men'jebak'kan diri dalam dunia blogging ni , lebih kurang dalam tahun 2011 la..
but disebabkan aku ni pelajar spm (2012) , aku terpaksa lupakan sekejap dunia blogging . sbb spm just around the corner ja kan time tu . now aku dah merdeka ! merdeka ke ? *-*

haha , ini lah aku 
yes , this is me :)
#Fatin Nabila
#14 September 1995
#950914-xx-xxxx
#In a relationship with someone :)
#Pelajar lepasan SPM'12
#Penganggur terhormat
#Live in hujung ceruk Sungai Buloh, dalam hutan ;)
#Seorang yang kuat makan , suka makan dan hantu makan
#Seorang yang gemuk dan tembam sikit , auuuwww
#Taksuka diet , bagi aku diet sangat-sangat menyeksakan
#Peramah , talkative,suka berkawan
#Paling benci orang yang hipokrit,suka cakap besar kononnya berangan nak jadi CEO ,tapi tiada usaha
#Mempunyai sifat sedikit childish, hehe
okay thats all about me .
sekian terima kasih :)


No comments: